Katarzyna Łyjak :: SEO i copywriting

Co mogę zrobić?

Wiem, jak pozyskać ruch do sklepu internetowego lub jak dzięki stronie - wizytówce dotrzeć do większej liczby potencjalnych klientów w interncie. Z ręką na sercu przyznaję, że ciągle jeszcze się uczę, co można poczytać za minus. Ale z drugiej strony - dzięki temu mam świeże spojrzenie na wiele spraw.

Oczywiście, nie sam audyt - co komu po suchych faktach o tym, gdzie czego brakuje, a czego jest za dużo. Przygotowuję także cały plan naprawczy oraz, jeśli jest takie życzenie, wcielam te wspaniałe plany w życie.
Ten punkt łączy się z poprzednim - skoro już jest audyt i wiadomo dzięki niemu, co trzeba zrobić, to teraz czas zakasać rękawy i faktycznie coś pozmieniać i uzupełnić. Całe szczęście, że SEO to jest coś, co lubię.
Szczegółowa dywersyfikacja, czasem podpierana listą Cezzyego, czasem pomysłami Pani Marty Gryszko, a czasem nawet własną inwencją. Tutaj daję ujście mojej fascynacji linkbaiting. Momentami to już nie jest SEM, to jest PR!
W Wyjątkowych Okolicznościach, oczywiście. Z braku czasu nie zajmuję się już copywritingiem na nieswoich stronach, ale jeśli widzę, że akurat się na czymś znam, lub lubię tematykę, lub zredagowanie treści własnoręcznie zajmie mi mniej czasu niż zlecenie i wytłumaczenie, o co mi chodzi, to czemu nie?

Katarzyna Łyjak - SEO i copywriting © 2013-2017